Bugünlerde beni en çok üzen şeylerden biri şu babutsaların hali.
Bazı köylerde ağaçlar tamamıyla yok olmuş.
Ne yazık…
Babutsa…
Vaktinin gelmesini büyük bir sabırla beklediğim
Olgunlaştığı zaman da keyifle...
Geçtiğimiz haftalarda, “Sevdiğin bir sanatçıyı, yazarı, şairi, müzisyeni uzaktan sevmek bazen daha güzel” demiştim.
Bunun tersi de mümkün.
Bugün de bu taraftan bakalım istedim…
Bazen “İyi ki...
Tıkandım dostlar.
Ne yazacağımı ne paylaşacağımı bilemedim bu hafta.
Birkaç saat düşündüm ve bulamadım.
Sonradan bizim deyişle kafama ‘dangetti’: Tıkandım.
Bazen tıkanır insan…
Bazen ne yapacağını, nasıl düşüneceğini, nasıl...
Zaman zaman hepimiz kendimizle çelişecek düşünceler, eylemler içine gireriz. İşte ben de son zamanlarda kendimle ters düşecek şeyler yapıyorum.
Aklım karışıyor.
Ve bu karışıklığı berraklaştırmak için...