Aybaşımı ortaokul bittiğinde yaz tatilinde görmüştüm.
Ne kadar geç regl olursan o kadar geç menopoz olursun diyorlar.
Umarım öyle olur. Çünkü seviyorum ben bu aybaşı işlerini.
Sevmeyen arkadaşlarım var.Bitsin artık kurtulalım diyorlar.
Ben...
Dostlar merhaba,
Son birkaç haftadır enerjim oldukça düşüktü.
Gerek kişisel sebeplerden gerekse içinde bulunduğumuz olumsuzluklardan ötürü pek yazmak, çizmek gelmiyordu içimden. İçime kapandığım vakitlerde de günlüğüme...
Sevgili dostlar,Size de olur mu?
Bazen yaşadıklarımızı, öğrendiklerimizi, düşündüklerimizi paylaşmak isteriz bazen de sadece durmak, düşünmek ve öğrenmek.
Bir önceki yazıda yavaşlamanın güzelliğinden bahsetmiştim.
Sanırım o bu...
Annan Planı sonrasıydı.
Benim gibi uykuyu çok seven bir insan günde 4-5 saatlik uyku ile yaşıyordu.
Hep bir şeylerin peşindeydim.Hayatla, zamanla yarışıyordum.
Her sabah 5.00’da kalkıp günlük siyasi...
Savaşı en acısıyla yaşamış, darbe almış biri olarak kıtlığı iyi bilenlerdendi annem. İyi bir stokçuydu o yüzden.
Evde hiçbir şey eksik olsun istemezdi.
Her şeyden ikişer, üçer...