Yeni bir güne daha merhaba.. Akşamdan sabaha acaba ne gibi heyecan yaratan karar aldı bizim sadece bakanlar. Malum son zamanlarda hep gece yarıları yayınlanır...
Yeni bir gün.. Alıştık artık, nerde ise teryaki olduk bizim kahvehanenin. Arif dayının sohbeti güzel. Dünden yarım bıraktığımız "onnar"ı merak ettim. Onnarı anlatacaktı bana....